Hohoho, green giant

Jaa, vad ska man säga.

Jag känner igen den gröna mannen.

Inte en chans att jag inte skulle känna igen Michael.

Den gröna mannen = Michael the king Jackson?

Det är ju faktiskt skrämmande likt, först tänkte jag varför skulle han stå där i en grön hel täcknings
dräkt, och göra det han gör?
It doesn't seems right.
Men nu har jag ändrat min uppfattning, it may be a clue.
Ja, jag sa ju att jag skulle sluta se på hoax filmer, men jag dras till dom som en magnet.
Jag antar att jag behöver någon att tända på lågan som säger att he will be back.
Vad tror ni, har hoppet helt tinat bort hos er eller do you keep the faith?

Video hittad hos en jätte bra Michael blogg mmichaeljacksonn.blogg.se


Kommentarer
Postat av: MJ<33

Jo håller med, liknar MJ.

Men snälla, tror du verkligen på sånt.

Varför skulle MJ lura hela världen men ändå ge 'ledtrådar' på att han lever?

Hänger inte ihop.

Om man nu verkligen levde skulle han ist kanske gömma sig och njuta att han änligen blir lämnad ifred ist för att hela tiden ge olika 'tips och ledtrådar' till allmänheten.

Im I right or not?



Om du verkligen älskar MJ, lämna honom ifred, respektera att han är död och på en bättre plats nu. Det skulle han vilja.



Tack för en bra blogg iaf.



MJ<33

2010-03-02 @ 23:39:19
Postat av: michael jackson blogg<3

tack för länkningen :D<3

2010-03-03 @ 12:30:07
URL: http://mmichaeljacksonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0