Körslaget

Satt och slö tittade lite på körslaget igår.

Marie Picasso (på tv:n) - Okej kören nu ska ni få höra veckans låt!

Noa - (min lillebror) - Asså det käns som om det kommer bli en Michael Jackson låt, jag ber dig snälla låt det inte bli en Michael Jackson låt!!

Frida (blir lite mer interesserad)

(På teven, en stereo sätts på och ljuv och igenkännande musik strömmar ut från högtalarna)

Noa - NEEEEJ, byt kanal!!!
Frida - TYST, HÖJ LJUDET, IIIHH!!!!♥
Sen fick team Picasso hela 3 röster från moi.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Rätt! :D

2010-04-11 @ 16:39:26
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: sara

haha vad gulligt. jag kännr igen mig, jag brukar höja ljudet när nån låt av michael går på tv/ radio ;)

2010-04-14 @ 18:37:58
Postat av: cecilia

Omg! kan inte sluta rysa :P

2010-04-14 @ 19:40:19
URL: http://cillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0