Frågesvar


Postat av:

När kommer du att lägga in en ny viedo när du dansar och HELA videon inte bara en liten snutt, det är inte lika kul. och säg inte snart vi vill ha den NU!!!
och lägg in fler inlägg om dagen också, och lite annorlunda inlägg och så,det skulle göra din blogg mycket bättre och roligare men den är fortfarande SKITBRA!! :D snälla svara på det här, och förresten kommer ni att dansa på sommarkul på ersäng fortfarande?
mjhyllningsblogg svarar:
Jag vet att jag säger snart,snart,snart,

det det sitter i är nog att jag är en sån jäkla perfertionist och ganska dålig på att ta kritik.

Denna vecka så har jag ganska mycket läxa så jag hinner nästan inte dansa men

jag kan nästan lova att jag kommer med en video i helgen!

Här och nu lovar jag att bli bättre på att lägga ut dans videor!♥
Bloggen tar nog lite mer tid än vad folk tror, det är ganska mycket!
Men jag ska bli bättre på att uppdatera mycket! :)
Och juste nu får jag inte glömma, om ni läsare har någon favorit michael video eller
bild eller bara har något som du skulle vilja skriva om han så kan du alltid skicka allt till
[email protected]!
Såklart blir du länkad!
Om det blir någon dans på ersäng vet jag inte riktigt?
Tack för att du läser min blogg!♥

LONG LIVE THE KING!



Kommentarer
Postat av: caroline - tävling pågår!

Ooooh :D detta vill man se! :D

2010-02-09 @ 21:17:57
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej vad bra :D

det blir jätte kul att se en dans video!! :D

Smooth criminal skulle vara coolt!!

du är jätte bra på att dansa så man längtar verkligen!!

okej men det skulle vara kul om du dansade på ersäng!! :D

2010-02-09 @ 22:52:50
Postat av: Sandra - Piffad

Helt underbar bild på Michael!



SV: Tack!

2010-02-15 @ 18:07:28
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0