Tankar


Ibland tänker jag på hur världen skulle vara utan att du enns hade satt din fot här.
Hur skulle allt vara?
Hur skulle allt vara utan den kämpen, som gav sitt liv till världen.
Som kämpade för oss människor.
Som kämpade för att hela världen.
Jag kan inte tänka på dig som en vanlig männsika, du är något så mycket större.
Jag vet inte vars du är, kanske du är i himlen, kanske du fortfarande är kvar här
med oss.
Du kanske väntar på ett tillfälle att komma tillbaks, jag vet inte, jag ka bara tro och hoppas.
Men något jag vet är att om inte du min hjälte hade satt din fot här då hade jag inte varit den jag är idag.
1958-forever!


Kommentarer
Postat av: Rocky

Fin blogg! :)

2010-02-12 @ 15:29:30
URL: http://rocktheclock.blogg.se/
Postat av: ellen

Älskar denna bloggen:) saknar honom så mkt, så mkt.



Bara en fråga, jag har sparat dig via bloglovin så jag ser inte vad själva bloggen heter utan det står bara bloglovin. Så vad heter bloggen?:)

Kram

2010-02-12 @ 16:31:35
Postat av: caroline

Utan han och hans musik skulle jag antagligen inte varit där jag är idag. Jag skulle aldrig klarat mig utan han när jag har mått dåligt och mår dåligt.

Usch.. vad jag saknar han.. han är så mycket större än en vanlig människa. ♥

2010-02-12 @ 18:45:11
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0