The king


Michael Joseph Jackson.
The true king of pop, rock, soul and my heart.
Han har inte bara hjälpt mig förstå hur mycket jag älskar att dansa och sjunga.
Han har gjort mig till en bättre människa.
Han har lärt mig att om vi ska göra någon skillnad i den här konstiga världen måste vi börja med oss själva.
Det går inte att bara titta på.
Asså det går inte att beskriva med ord hur mycket han betyder för mig.
Hur många gånger har man inte torkat tårarna till you are not alone, hur många gånger han man inte avreagerat sig på scream eller they don't care about us?
Hur många gånger har man inte varit otroligt lycklig till wanna be startin' something eller blame it on the boogie?
Hur många gånger har man inte dansat till billie jean eller smooth criminal?
Säkert miljoner gånger!
Miljoner, miljoner, miljoner gånger!
Den 25 juni 2009 försvann inte bara världens bästa entertainer utan också världens hopp, kungen av mitt hjärta.
Varför..


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tusen takk det samme. Elsker michael jackson! :)

2010-01-30 @ 20:22:55
URL: http://victoriakr.blogg.no
Postat av: Amanda

sv: Det var väldigt snäll sagt, tack så mycket :D!

2010-01-30 @ 22:56:09
URL: http://geezelius.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar; Tack så mycket :-) Roligt när man använder en bild man har tagit själv.



Fint att du har gjort en blogg i M.J's ära :-)

2010-01-31 @ 01:47:49
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0