UPDATE!



UPDATE:


Som vi rapporterade nyligen så hittades en elpistol hemma hos familjen Jacksons, beställd online av Jermaine's son Jaafar.
Det har hänt en del sedan vi sist berättade om elpistolen. LAPD har intervjuat alla barn i huset samt andra familjemedlemmar.
Samma dag som avslöjandet om elpistolen kom ut ska barnens barnflicka Grace Rwaramba har försvunnit... Grace jobbade under flera år som barnflicka åt Michael Jacksons 3 barn. Efter många om och men så sparkade Michael ut Grace från huset och hon blev av med jobbet. Barnflickan och Michael ska ha hamnat i många stora gräl eftersom hon mer och mer försökte ta kontroll av Michaels barn. Efter Michaels död dök dock Grace upp igen och fick åter anställning i huset. Varför?
-Läs mer-
Ok, i'm scared!
När du läst allt förstår du,
TA BARNEN DÄR IFRÅN NU!!!!

Kommentarer
Postat av: LISOU

Men... OMG?! WHAAAAAAAAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Shit alltså. Nu blir jag väldigt rädd. Hjälp dom, dom måste ju fan hjälpa dom!

2010-03-09 @ 11:24:30
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: SUI

jag kan inte klicka upp den men jag vill veta! :(



btw, jag jobbar på en dans :)

2010-03-09 @ 22:54:47
Postat av: MJforeverandever

Im scared too.

Vad är det som händer?

När ska det få ett slut!! :(

2010-03-10 @ 11:58:52
URL: http://mjforeverandever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0