What's wrong?


Som vi rapporterade nyligen så hittades en elpistol hemma hos familjen Jacksons, beställd online av Jermaine's son Jaafar.

Nya uppgifter säger att den elpistol som Jermaine Jackson's 13-årige son köpte faktiskt användes av barnen i huset... och att Michael Jackson's yngsta son, Blanket var ett avsett mål.

Källor säger att Jermaine's barn använde pistolen på andra våningen i huset. Säkerhetsvakter på fastigheten var förbryllade, eftersom de inte kunde räkna ut var ljudet kom från. Inte heller kunde de identifiera ljudet.

En av säkerhetsvakterna ska dock ha gått uppför trappan och "stoppade Jermaine's barn från att skjuta på Blanket." Vakten ska då ha tagit pistolen.

Källor säger att Jermaines barn har en andra elpistol som DCFS inte tagit hand om och att den är någonstans i fastigheten.

DCFS går tillbaka till huset i dag för vidare utredning. Källor säger att DCFS anser att detta är "en mycket allvarlig situation."
källa
Asså det måste ju vara något fel om man köper hem en elpistol och sen försöker testa den på sin 8 åriga kusin!
Jafaar är ju 13 år och han kanske tyckte det var lite coolt, men jag fattar inte.
Jag menar jag är också 13, jag skulle ens inte komma på tanken att skjuta någon med en elpistol,
jag menar what is wrong?
Om han hade hunnit stjuta så vet jag inte om Blanket hade klarat sig!

Och vars var alla vuxna när det hände?
Michael vrider sig nog i graven!
Inte ok!!


Kommentarer
Postat av: caroline - michael jackson ♥

Michael är inte glad just nu.. Usch.

2010-03-03 @ 17:00:00
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: LISOU

Omg, what?! Jafaar? Seriöst. Skjuta Blanket med elpistol, what a fuck!!?

2010-03-03 @ 19:35:51
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Maja

sv : det kanske inte blir så fin men men <3 ;D

2010-03-03 @ 21:12:20
URL: http://fairylove.blogg.se/
Postat av: lisah

sv: tack :*

2010-03-04 @ 12:36:05
URL: http://lskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0