Svar på tal


MJ<33 om Hohoho, green giant:
Jo håller med, liknar MJ.
Men snälla, tror du verkligen på sånt.
Varför skulle MJ lura hela världen men ändå ge 'ledtrådar' på att han lever?
Hänger inte ihop.
Om man nu verkligen levde skulle han ist kanske gömma sig och njuta att han änligen blir lämnad ifred ist för att hela tiden ge olika 'tips och ledtrådar' till allmänheten.
Im I right or not?

Om du verkligen älskar MJ, lämna honom ifred, respektera att han är död och på en bättre plats nu. Det skulle han vilja.

Tack för en bra blogg iaf.

MJ<33

  mjhyllningsbloggs svar: Jag tror att jag tvingar mig själv tro.

Lixom han är en människa som har förändrat hela mitt liv, och när han dog så tror jag inte riktigt

att jag har greppat att han aldrig kommer tillbaka, asså aldrig kommer tillbaka.

The truth hurts so bad!
Du har helt rätt det finns ju ingen mening med att "dö" om man bara ska komma tillbaka igen.
Jaa, jag inser nog att this is what he wants, and we better respect that.
Michael forever!♥


Kommentarer
Postat av: MJ<33

Bra.

Skrev detta för att jag sj'lv kände exakt som dig i början. Men jag tvingade mig själv att till slut acceptera sanningen och gå vidare. Att fortfarande älska MJ lika mycket, om inte mer, men acceptera att han inte lever längre, att han finns på en bättre plats nu, men att när tiden är inne så kommer vi träffas.



Vi MJ fans måste hålla ihop. Det är svårt, jag vet.

Men vi måste hålla ihop och förmedla MJs budskap för resten av världen och visa vilken underbar människa han verkligen var.



Älskar din blogg btw.<3

2010-03-04 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0